tuba_grz Kızlar şimdi birden bire oldu kahverengi 2 damla şeklimde çok az acaba sebebi ne olabilit 25+5 haftalık serklajıö var
lilayyy tuba_grz lekelenme devam etmiyorsa bebek hareketlerinde bi sıkıntı yoksa inşallah sorun yoktur
tuba_grz K-1997 2 hafta önce tekrar aynı şey olmuştu daha çoktu gititmi hiç bir sıkıntı yok dedi doktor bugğn de çok az dı takip edip ona göre gitmek istiyorum İnşalalh bi sıkıntı yokturdur
tuba_grz lilayyy lekelenmem sarıya dönmüş sarıda her zaman vardı zaten çok şükür biley yok gibi şimdilik