ceridomestos oğlum ilk doğduğunda prima kullandım pamuk kullanmama rağmen inanılmaz pişik yaptı pişiği alerjiden dolayı da oluyordu ama prima daha kötü yaptı sonra sleepy aldım sürekli sızdırdı çocuğun temiz elbisesi kalmadı hepsi dışkı lekesi oldu en son molfix aldım çok memnun kaldım daha sonra büyüyünce de arkadaşta tesadüfen gördüm BİM’in bezini hem uygun hemde çok kaliteli ama bence yenidoğan için biraz fazla sert gibi o yüzden molfix alabilirsiniz bir de stok yapmamaya çalışın her bez her bebeğe iyi gelmiyor maalesef