Pozitif mi negatif mi bilemiyorum ama çok şükür şuan iyiyim şimdi dün gece 12 de çok fazla akıntım oldu kalktım altımı değiştirdim yine çok fazla geldi kalktım bu sefer bacaklarımdan su akıyo gibiydi acile gittik baktılar su değilmiş akıntın çok fazla dediler nst de normal çıktı eve gittik 2 de sancılarım başladı önce karnım ağrıyordu adet gibi sonra 5 dakikada 1 felaket bir sancı vuruyordu hiç böyle hayal etmemiştim nefes kesiyor ter boşaltıyor mide bulandırıyor 5 buçuğa kadar çektim o sancıyı sonra annem bizdeydi onu uyandırdım eşim falan kalktı dayanılcak gibi değil acile gittik 7 cm açıklık duramıyorum herkes şaşırdı 3 kişi açıklığıma baktı fakat bebeğim makat gelişti dönmemişti ve acil sezeryana alındım hiç istemiyordum ama hiçbir şeyin planını yapmıcaksın burda sezeryan hikayeleri bile okumuyordum o derece ama nasipten öte yol yokmuş biraz ağladım hayatımın şokuydu hiç böyle hayal etmemiştim ameliyathane masasına gidene kadar sancım vardı kim bilir belki de 8-9 cm olmuştur neyse spinal oldun ameliyathanede iyi davrandılar bi hemşire elimi hiç bırakmadı iyilerdi ordan çıktım ağrım başladı ağrı kesici serum vs verdiler geçti ilk ve son ben değilim kimse de ölmedi diye kendimi avuttum :) ve dirayetli oldum kendimden hiç beklemediğim performanslar sergiledim kalktım yürüdüm Allahıma çok şükür korkulcak bişey değilmiş ve doğumun her türlüsü zormuş