Kızlar lütfen yardım edin süreci atlatamıyorum çok zor geçiyor ilk yumurta toplamam oldu bi tane donduruldu 3 gün olarak şimdi tekrar yumurta toplama olacak yumurtalarımın boyutları eşit değil diye bi hap verdi birde felixon verdi eşli kullanıyorum 2 tane çikolata kistim var boyutları çok büyük değil bir tüpüm açık diğeri kapalı sıvı var dedi laparoskobi ameliyatı olacağım için elimde kaliteli embriyo olmalı dedi doktor yaşım 31 Amh Nisan ayında opudan önce 1.14 çıktı opudan sonra tekrar baktırdım 0.73 çıktı çalışıyorumda kendimi işime bile veremiyorum çalışmayı o kadar seven ben bilgisayarın kapağını açmıyorum anlık çalışıyorum anı kurtarıyorum gibi korku stres endişe çok üzülüyorum özellikle eşim için çocukları çok seviyor onun baba olmasını tabi kendimde anne olmayı çok istiyorum maddi manevi çok zor geçiyor