hollyymollyy Tamm 32.haftada mı almak gerekli? Doktor muayeneye gitmeden de veriyor mu raporu yoksa muayeneye gitmemiz mi gerekiyor? Yakın zamanda alanlar yeşillendirebilir mii🐣
burcuo hollyymollyy 32.hafta içinde alabiliyorsunuz. Özelde takipliyseniz doktor sizin için yazabiliyor gitmeden, iş yerine iletiyorsunuz. Devleti bilmiyorum açıkçası.
mnoa hollyymollyy hastaneye gitmeden özelde olsa vermiyorlar imza istiyor hastane bende perşembe günü alacam
buketdeniz19 hollyymollyy 32. Haftanın içerisinde alabilirsin doktora gitmen gerekiyor raporu alman için
hollyymollyy burcuo evet özeldeyim kontrol muayene tarihim 31+3e flan gelecek, boşuna 3-4gün için tekrar muayene ücreti ödemeyeyim erteliyim ben madem gelmeden vermem derse Tesekkur eederim✨
neslihan2519 Tam 32 de veriyorlar benim bayrama denk geldi 32+5 te almak zorunda kaldım. Ama raporda 32 olarak görünüyor. Birde gitmeden vereceklerini sanmıyorum nst istiyor muayene ediyor.
hollyymollyy neslihan2519 hımm anladım ben tam 32de gideyim riske atmayayım madem😄 Ay dha hiç nst girmedimm
hollyymollyy mnoa muayene olmak gerek mi kısmından emin olamadım aslında ama riske atmayayım ben muayene olayım madem tam 32de