purplella 22+3 de oldum dün .dün hareketleri normaldi hissediyodum ama 2.gün hareketleri azaldı bunu yaşayan varmı 😣
aysenur_sk Aslında hareketleri azalmıyorda aşıdan solayı gergin oluyoruz ya o arada hissetmiyoruz. Bende azaldı diye gittim doktorumuza içerde kıpır kıpırdı. Bi kaç gün az hissedersin demişti. Gece 11 gibi bi parça enn sevdiğin çikolata ve soluna yat ☺️☺️
purplella Teşekkürler kızlar .hemende gitmek istemiyorum doktota hissediyorum ama sanki aşıdan öncesi gibi değil gibi geldi bende anlamadım 🙈
purplella Böyşe bişe yaşayan olursa endişelenmesin kızlar 2 gün sonra düzeliyo 🙏şükür hissediyorum yine .