meltemgul benim anlık oldu o yüzden sezeryan ile aldılar aslında normal düşünüyordum planlama yapmamıştık henüz erken gelince mecburen sezeryana aldılar.. tavsiyem şu ki bol bol kendini motive et hep pozitif düşün 🥰🫶🏻kişinin gerçekten kendinden ve bebeğinden başkasını düşünmemesi lazım