Kızlar merhabaa ağustos 21 gibi doğum yapacağım eğer erken gelme durumu olmazsa inşallah. Şimdi ben uzun kollu tulumlar, zıbınlar falan aldım. Bunların yanında kısa kollu ve kolsuz da aldım tabii ki ama uzun kollu sayısı daha fazla. Yenidoğan pek fazla almadım, 3 ay 6 ay bedenler daha yoğunlukta. Doğum yaptıktan kısa bir süre sonra da Eylül ayı geliyor üşür diye korkuyorum. Şimdi ben doğurduğumda ilk ne giydireceğim? Evde kısa kollu zıbın ile bile durabilir ama dışarı çıkarttığımda uzun kollu mu giydireceğim? Bu ayda doğum yapan annelerimizden deneyimlerini öğrenirsem müthiş olur. ❤️