Çalışıyor olsaydım eğer tek birimizin kartından tüm ödemeleri yapardım. Mesela eşimin karttan tüm ödemeleri yapardık. Ne kaldıysa birikime birazcık ayırırdık. Benim kartımdakinide kendime aylık harçlık bırakır yine kalanı birikime verirdim.
Kirayı sen öde faturayı ben öde demezdim. Hepsi bir karttan olsn ne öyle bölük pörcük. Hesap karışır bana göre. Bi ödediğim kendi telefon faturam olurdu en fazla