cennetylmaz Ben yerleşme kanaması yaşadım canım ama şöyle olmuştu benim adet olmam gereken gün hafif kanama gelmişti leke gibi bende adetim başlıyor sanıp pedle gezdim birkaç gün ama olmadı, hafif regl ağrısı da olmuştu o yüzden 1 hafta bekledim regl olacağımı sanıp zaten normalde de regl başlangıcım bazı aylarda bu şekilde oluyordu lekelenmeden birkaç gün sonra regl oluyordum mesela. Ama bu seferki meğersem yerleşme kanamasıymış. Hayırlısı senin de herşey olabilir ben iki hafta beklemiştim test için. İnşallah gönlüne göre olur canım