gamzeznc Merhaba kızlar nasılsınız inşallah iyisinizdir her şey yolundadır 🙏🏻🫶🏻 biz suan 12+3teyiz sizin nasıl şikayetleriniz geçti mi bulantı halsizlık cinsiyet vs belli miiii🎀🌸
_cerenb 11+6 dayım dün randevum vardı sağlıklı çok şükür doktor cinsiyet olarak bir tahiminim var %70 erkek dedi bugün Fetal DNA için kan verdim 1 hafta sonra çıkıcak