Arkadaşlar merhaba bir şey sorucam daha önce de sormuştum ama şöyle bir şey oldu mayısın 21inde kadın doğuma gittim herşey normaldi 3 hafta sornabgel dedi aynı doktora randevu bulamadım başka doktora gittim hemen döndü dedi bebeğin 2 hafta küçük neyse perinatolojiye gittim önce dedi haftasında bir sıkıntı risk yok zayıf sadece istersen sıvı alalım niye zayıf dedi yok dedim bir hafta sonra yine çağırdı gittim bu sefer bir buçuk hafta geri dedi bir hafta sonra gel dedi dün gittim bu sefer 3 hafta diyor üç gün sonra gel belki yatış veririz dedi dün gece acile gittim ben hareket hissetmiyorum diye az hissetim başka hastanede doktor bana dedi bu bebekte gelişim geriliği yok haftasına uygun sadecw karın çevresi bir hafta geriden diyor ama oda normal kabul edilir nasıl bu bebeğe gelişim geriliği dersin diyor bunu diyen normal devlet 3 hafta geriden gel diyen eğitim araştırma bende ne yapacağımı bilmiyorum