selosya Kızlaaaar çok tatlısınız, heyecanlarımız ortak ama farkettim ki %90 cinsiyetler de ortak hahahah 😂😂 Erkekler ordusu geliyor aman yarabbim 😂
bebeybi bulut_cm inşallah🤍 İstanbul’dayım siz? Çok şükür ki doktorum iyi, doğru doktoru bulana kadar epey zorlandım😅😅
bebeybi bilgeesa pahalı olan ve elektronik olanlardan başlayabilirsiniz veya uygun olanlardan kıyafet vb başlayabilirsiniz. Hepsini sona bırakıp zorlanmak yerine yavaş yavaş almak daha mantıklı olacaktır🤍
ayaznannesi selosya 20+4 benimkiler. Çift yumurta ikizi benimkiler de sezeryan olacak aliseverise başlamadım zaten buralarda yanıyor nasl alışverişe cikacaksam benimkiler kız 3.gebeligim bu hiç iyi deilim kasik ağrım var yuruyemiyorum bile 🫣
blnmyld selosya Ben 21+1 im ama benim tahmini doğum zamanına 30 ekim diyor benimkinde mi yanlışlık var acaba
selosya blnmyld Hayır doğru, benimde 21+4 26 Ekim diyor çünkü ama ben sezeryan olmak istediğim için o civarı söyledim. :)
Zeynepozg selosya 21+6 haftalık olduk canım tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım doğum şeklinde kararsizm cinsiyetimiz kız henüz alışverişe başlamadim erken olduğunu düşünüyorum tahmini doğum 15 Ekim gibi olacak ☺️