aleynaomay rica ederim ,evet İstanbul’da yaşıyoruz bizde tedavi yaptıramadık hamilelik sürecinde ki şuan da bir tedavi uygulanmıyor sadece takip ediliyor ilk doktorumuz medipolde Türkiye de nefrolöji başkanıydı o dönem şimdi bilmiyorum Cihangir akgün’dü çok iyi bir doktordur ama maliyetler artınca devlete geçmek zorunda kaldık Pendik araştırma hastanesinde takipliyiz şuan daha önce farklı doktorlara da gösterdik üzülmekte çok haklısınız ama tek böbrekle sağlıkla yaşayan çok insan var bende ilk zamanlar çok yıprattım kendimi hastaneler de öyle çok hastalar gördüm ki sonrasında şükrettim benim bebeğim doğduğunda böbrekten sonra kalp hastası dediler açık kalp ameliyatı olması gerekiyor dediler 12 günlüktü inanın böbreği unuttum kalbi duyunca kulakları dümdüzdü 1 hafta içinde atel takılmazsa bu şekilde kalıcak dediler kalbi duyduktan sonra diğer rahatsızlıklarını unuttuk ama şu an çok sağlıklı kalp rahatsızlığı da yokmuş söylemek istediğim doktor çok önemli burada kendinizi çok üzüp yıpratmayın bebeğinizde hissediyor inşaAllah sağlıcakla alırsınız kucağınıza 🙏