Merhaba hamişler, ayin 5′inde doktora gittim.Bebeğin başı midemdeydi zaten, baskidan hissedebiliyordum . Poposuda aşağidaydi doktorum bu sekilde devam ederse direk sezeryan olursun dedi. Daha bir ay var doğuma dönebilir dedi bu durumu yaşayan varmi? Birde bebeğin dönmezi icin egzersiz önerisi yapabilecek var mi?