melikekurtbasaktas atahan güzel bi isim bence. Benim oğlumun adı da Yusuf. Bende böyle modern isimleri pek sevemiyorum koyana da saygım var elbette ki ama düşünsene bu çocuk büyücek yaşlanacak dede olacak. Marsel dede, pars dede, aybars dede. Ne kadar tuhaf geliyo. Şimdi 2. Ye hamileyim bende isim arayışındayım daha şimdiden cinsiyeti bile belli değil.