Benim kızımda 3 yaşına girdi bende başlamak istiyorum bende sizin gibi hamileyim 36 haftalık olacağım bi iki güne ama şuan degil anca doğum yaptıktan sonra biraz kendimi toparladıktan sonra başlamayı düsünüyorum.Gecen sene denemiştim ama 1 ay boyunca asla başarılı olmadık sizi gibi çişini denk getirirsem tuvalete yapıyordu.Ama kakasını asla tuvalete yapmadı hep altına yaptı ve korkuyordu.Illaki bırakacak kimse 5 yaşına kadar bezli degil sonucta.Bana diyende cok oluyor kime ne bez parasını kimse vermiyor ayrıca bu milletin laf etmesiylede olacak bi durum degil malesef herseyin vakti var demekki diyorum tuvalete başlayan başlayacak olan annişlerimin benimde Allah yardımcisi olsun insallah 🤲🥰🫠