yagz34 Üçünü de silik gördüyseniz olma ihtimali var. Ben de ilk silik çizgiyle öğrenmiştim, sonrasında tekrar yaptığımda daha koyuydu. İlk testimi sabredemeyip on gün falan önce yapmıştım 😂😂 dakikalar sonra silik çıktı. Kuruma çizgisi dedim ama tam regl günümde yaptığımda anında çizgi çıkmıştı. Siz de tam gününüzde ya da birkaç gün sonrasında yaparsanız netleşir bence