İlk trimestırda koku hassasiyetinden aç gezdim. 2.trimesterda yedim ama aman aman iştahım hiç açılmadı. Şu an 28+4 3.trimestera geldim ve birden iştahım tamamen kapandı. Göbeğim hiç çıkmadı sanki bebek büyüdükçe içerde yer kalmıyo. 1 dilim ekmek yiyorum patlıcsk gibi sıkışıyo karnım. Az az yiyim sık sık yiyim diyorum azcık kahvaltı ediyorum akşama kadar o şişlik inmiyo. Akşam yiyorum yatana kadar yürüyorum şişim insin diye. Soda içiyorum ama faydası hiç yok. Benim gibi olan var mı ne yapabilirim lütfen bi akıl verin ? Bebeğimin kilosu falan iyi gidiyo çok şükür ama ne kadar az yesem de sürekli patlıcak gibi gezmekten çok sıkıldım. Sanki göbeğim çıksa içerisi rahatlıcak gibi hissediyorum aksi gibi göbeğim de hiç çıkmıyo iyice sıkıştırıp sımsıkı duruyo anlamadım.