pamuksekeer Kızlar yaşayanınız var mı sabahtan beri alt karnım ağrıyor geçer gibi oldu şimdi tekrar başladı uzandığımda da aynı🥲
benimminikbebegimm pamuksekeer aynı haftadayız ve aynı şekil ara ara böyle oluyor doktora her gittiğimde söylüyorum bebek büyüdüğü için vs arada böyle ağrılar olabilir diyor da insanın içi yine de rahat etmiyor ne biliyim😢
bebeybi pamuksekeer ben de 24. haftadayım sağ ya da sol bölgede mi yoksa sadece alt karın mı? Benim de ara ara karnımın altı ağrıyor bebek büyüdüğü için normal olduğunu düşünüyorum🤍. Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
bebeybi bebeybi bu arada ağrının şiddeti sıklaşıp giderek artıyor veya azalmıyorsa doktora gitmenizi tavsiye ederim bebekten kaynaklı olmasa bile organlarda bir şey olabiliyor doktora görünmekte fayda var 🤍
benimminikbebegimm pamuksekeer daha önce de oluyor muydu böyle ağrılar arada da olsa peki yoksa yaşamadınız mı hiç böyle