yenihamis3452 Ferrum ilacı sonrası ishal durumu yaşayan var mı , gerçekten 1 kere içtim nerden içtim yani doktoruma söyledim içme takip et dedi ama 2 gündür ishal ve karın kramplarım var :(
minikmucit yenihamis3452 ilk hamileliğimde 3 tane kullandım. Hep ishal oldum bı daha içmedim. Bu hamileliğimde demir değerlerim baya düşük çıktı. İğne verdi doktor. Ama saglik ocagi yapmadı. Alerji riski olur bişey olur diye. Ben de düşündüm onların yapmaktan korktuğu şeyi ben niye vücuduma alıyorum ki. Bu yüzden demir içerikli gıdaları fazla tüketmeye çalışıyorum. Aşırı yorgunluk halim geçti. Sanırım yediklerim işe yariyor
aslmoms yenihamis3452 doktorum ilacımı değiştirdi geçti . 1 hafta çektim kilo verdim o ara. Hemen değiştirdik . Sorun kalmadı
gvnrzz yenihamis3452 demir ilacları bana da hiç yaramadı. Bagırsaklarımı mahvetti. Karın agrısıyla zor yetişiyordum tuvalete. Ocean aldım yan etkisi yok diye. Bu sefer kanım cok yükselmemiş. Su an serum aldım onu taktırıcam mecbur. Ama kansızlık benim hamileliğimi cok zorlastırdı. Siz de mutlaka caresine bakın düşmesin kanınız
yenihamis3452 minikmucit 1 kere kullandım gerçekten 2 gündür çok kötüyüm ya sizde demekki öyle oldunuz :(
gvnrzz minikmucit ilacların alerjik reaksiyon gösterme durumu var ve saglık ocagının bunu yapmaması cok normal acil müdahale edecek durumda değiller. Keske hastanede gidip yaptırsaydınız
minikolik Bende aşırı mide ağrısı yaptı bidaha içmedim bidaha ki kontrolde değiştirmesini isteyeceğim
yenihamis3452 gvnrzz gerçekten şuanda içim rahatladı siz böyle deyince . İlk gebeliğim benim çok korkuyorum çok kötü durumda değilim ama rahatsız ediyor sadece insan tedirgin oluyor :(
busbus222_ yenihamis3452 ama ilaçları aksatmayın bakın kesinlikle yiyecekler karşılamıyor ben ilk gebeliğimde kullanmicam kendimi ilaca bağlamicam dedim ve kan değerim 8 e düştü çok kötü dönem geçirdim doktorlar masada kalırsın dedi sonra iğneyle takviyelerle zor kurtardım ama o ilaç bende kabızlık yaptı
yenihamis3452 Hepinize çok teşekkür ederim . Doktorumla sürekli iletişim halindeyiz. Başka yoluna bakacağız artık 💐
burakalp4 Gyno ferro kullanıyorum bende de aynı sorun vardı inan düzenli içemiyorum bu yüzden doktorum süt tarzı ürünlerle arasına saat koymamı söyledi bende gece 4 gibi içiyorum biraz daha azaldı gibi zaten son aydayım artık hiçbir ilaca tahammülüm kalmadı