2 düşük yaptım ama aşılama ile değil doğal yolla olmuştu, şimdi aşılamaya başladım, hamile kalıp düşük yaparsam diye korkuyorum, psikolojik bozuldu resmen Ailevi sorunlarımda var çok stresliyim. (kimyasal gebelik)
Bilgisi olan var mı?
6.günüm ilaçla ama yumurtalarım büyümemiş morelim bozuldu.