2 gün önce gece çok yoğun bir kanama yaşadım hemen hastaneye koştuk kanama sebebini bulamadılar eğitim araştırmaya sevk ettiler oraya gittik yatışım yapıldı erken doğum riskinden bahsetti doktor ancak erken doğum yoğun bakımda yer yokmuş acil sevk yapmam gerektiğini söylediler plesanta rahim ağzı iyi diyorlardı ama sebebini bulamıyorlardı belki plesanta ile bebek ayrılıyordur takip lazım doğum yaparsan bebeği burada sevk etmek çok zor olur dediler şehir hastanesine sevkim yapıldı orada hemen sorun bulundu kanama alanım varmış sağ uterunde çentik vardı kan sulandırıcı kullanıyordum kanamayı yapan oymuş ama beni asıl üzen şey gelişim geriliği 2 hafta gelişim geriliği de varmış doktor erken gelişim geriliği yaşıyorsun dedi haftada 1 muayene olacaksın artık dedi 26 haftalık olmam gerekirken karın çevresi 24 haftalık çıktı 690 grammış daha çok moralim bozuldu bu tarz durumlarda ne yapılır acaba biliyor musunuz nasıl ilerlenir