SevdaNurum
Kızlar merhaba herkese. Bu sabah kendimi iyi hissetmeyecek uyandm bi gariptim sonra başım dönmeye başladı. Hemen sağlık ocagına gittim 14/7 cıktı tansiyonum. 10 dk sonra tekrar ölcelm dediler. Ölctük 11/6 cıktı. Normaldi. Kendi dr ma yazdım. Yarın mutlaka gelmemi istedi. Acaba yarın ne der? Ne yapar?. Cok merak ediyorum. Böle bi durumla karşılaşan var mı acaba? Yardmcı olursanız sevinirim🙏🏻