22 haftada burun kısalığı görünen bebeğime fetal DNA %99 temiz geldi.Devlet doktorları amniyosentez istedi ya %1 risk çıkarsa dediler
dün özele gittim gerek yok ama istersen yaptır dedi.
DNA testi yapan firma da güvenilir diyor.
Yapacak bir şeyim kalmadı birkaç doktora daha sordum çok ayrı fikirler var maalesef güvenmek zorunda kaldım DNA testi tanı olmasa da problem olsaydı yaptırırdım.Siz ne düşünüyorsunuz 🥹❤️