birgebebirbebee Kızlar gebeliğimin başından beri mantarla uğraşıyorum 18 haftalık oldu doktor yarın vajinal yıkama için çağırdı okuduğum kadarıyla batikonla temizleniyor bu işlemi daha önce yaptıran oldu mu acaba??
bsraasl birgebebirbebee aas ilk defa duydum benimde gebeliğimde hiç geçmedi 36 haftalık olduk ama doktorum bişey demedi
melisasak35 birgebebirbebee bende yıllardır mantarla uğraşıyorum 3 gebelik geçirdim hepsindede geçti tekrar başladı böyle bişeyi ilk defa duydum açıkçası nasıl oluyor hamileyken veyatta vajinal duş önerilmiyor nasıl yapılacak bende merak ettim
damlasv birgebebirbebee içini batikon ile yıkayıp kurutuyorlar korkulacak bir şey yok benim geçmişti işlemden sonra
birgebebirbebee bsraasl bilmiyorum ki bende şikayetlerim ilaçlarla geçmeyince gel vajinal yıkama yapalım dedi sanırım onu da batikonla yapıyorlarmış
melisasak35 birgebebirbebee geçmiş olsun umarım faydasını görürsünüz doğumdan sonra yaptırsanız daha iyi olmazmıydı ki acaba hamilelik hormonlar derken doktorum ilaçlada olsada şuan geçmeyecegını söyledi fitil kullanıyorum tek kullanımlık antibiyotikte kullandım
damlasv birgebebirbebee kendini kasmazsan hayır içine açıklık için kullanılan demir çubuğu sokuyorlar sadece adını hatırlamıyorum Vajinal muayenede kullanılan
birgebebirbebee bsraasl yaptırdım basit bir işlemmiş yoğun enfeksiyonlarda temizlenmesi gerekiyormuş yoksa erken doğuma sebep olur dedi bir de 3 gün arayla fitil yazdı inşallah faydası olur siz hiç fitil kullandınız mı
bsraasl birgebebirbebee evet benim doktorum da öyle demişti ama şükür 36. Haftaya kadar geldik. Fitil kullandım ama şimdi fitil de alerji yapıyo genital bölgem ertesi gün şişiyo. Yoğurt suyu sürüyorum o iyi geliyo biraz ama onun dışında artık gerçekten çok yoruldum bende