znnnr ben de çok ovülasyon testi yaptım 3 ay boyunca ne zaman çizgi belirginleşse ve üst üste denediysem olmadı ne zaman ki üzerine düşmeyi bıraktım 4.ay artık ovülasyon testi kullanmadım ovülasyon haftam başladığından itibaren gün aşırı denedim o zaman hamile kaldım zaten gün aşırı ilişki öneriliyor tavsiye gibi olmasın tabi her gebelik kendine özel ama çok kafaya takmamak çok önemli