blnmyld sadece 5bdk baktı ense kalınlığı 5.4mm çıktı 6 sınır olmasına rağmen kalın dedi bağırsakları cam gibi parlıyor gogula yazsan bile çıkar bu bebeğin downlu olduğu dedi fetal dna yaptırdım temiz dedim sen boşver onu hemen amniyosentez alalım dedi ama en başta söyleyim 300 bebekken biri bu işlemde kesin ölüyor dedi hayır tabiki istemiyorum dedim git imzanı at çık o zaman dedi kaldırdı beni resmen amniyosentezi reddettim diye adam kaldırdı beni bebeğime bakmadı kalp atışına bakmadı üstüne bide rapora parmakları ypk falan yazmış tam bi fiyasko ve korkunç bir doktordu haftaya inşallah özele gideceğim bebeğimin sağlıklı olduğunu ve bunu sırf kötü niyetle yaptığını düşünüyorum çıkarken imza kağıdı imzaladım bi baktım o güm gelen tam 17 gebeden amniyosentez istemiş ve ben öğlen gitmiştim düşün yani o derece kim bilir her gün kaç kadını ağlatarak gönderiyor özelde yapılan detaylı ultrason raporu ve bu doktorun yaptığı raporla birlikte sağlık bakanlığına şikayet edicem bi doktor gogula yazsan bile çıkar der mi ya