adgbb ilk hafta dikkat ettim raporluydum hatta…4.gun 3saatlik evime dönmek iicn yolculukta yaptım mecburen..çok şükür bir sıkıntı olmadı..ayrıca önlem için progestan fitil fln kullanıyorum..ev işi fln hiç yapmıyorum temizlik anlamında…eşim saolsun o hallediyor ben bı tek yemek ve 6yasindaki kiizmla ilgileniyorum..dikkat ediyorum yani ama devamlı da bana da yatma gerek yok dedi..bende yatmiyorum devamli..