Gurbettegebe klavyenin azizliğine uğramışım 1 saat sonraki değerim 95 çıkmıştı. Açlık şekerime ilişkin doktor bişey dememişti. Ama değerlerin çok iyi dedi.
-emel- aynen canım glukoz içeceğini aç karnına ya da yemeğin üzerinden 3 saat geçtikten sonra veriyorlar. İçecekten önce bir ölçüm yapıyorlar. 10 dk içerisinde içmen için içeceği veriyolar. İlk kan alımından 1 saat sonra tekrar kan alınıyor.