Kızlar kızım 4 yaşında ve 4 aylık hamileyim böyle hikayeler okudukça aslında daha da korkuyorum belki abartıyor dersiniz ama cidden özellikle karnına bastırılmadan çok korkuyorum şehir hastanesinde doğum yapacağım ilki çok güzel geçmişti ama şimdi çok korkuyorum