elatoriaa 2 gündür arada bir kasıklarıma gaz sancısı gibi sancılar giriyor 34 haftalığım nstde bu çıkar mı doğumamı hazırlanıyor bebek
deletedmom43191 elatoriaa normal ağrılar çıkmaz diye biliyorum bende ağrılı sekilde girmiştim çıkmamıştı