ozgemommy yenidoğan için alacağınızı 3 hafta giyecek, çok hızla kilo alıyor. 7-8 takım/tulum karışık yeterli gelir bence. Uzun kollu zor giydirilip çıkarılıyor evin ısısına bağlı tercih edebilirsiniz mesela 4 uzun kollu 4 kısa kollu gibi kendiniz ayarlayabilirsiniz. Genellikle 3-6 aya yoğunlaşın.
İndirimde denk geldikçe her beden zıbın alın bence, çünkü atlet görevi görüyor bez bırakana kadar giyiyor. Aldığınız kıyafet ve çorabın lastik kısımlarına dikkat edin sadece ben genelde 1-2 beden büyük almıştım sıkmasın diye. Tulumlarda düğmeli çıtçıtlı yerine fermuarlı tercih edin daha pratik.