melikemom5weeks Geçen gittiğim kontrol de geldiğinde çatı muayenesi yaparız dedi ama gittiğimde yapmadı bir sorun olur mu doktoruma yazmam lazım mı acaba
1cey melikemom5weeks haftanız ne ki? Sıkıntı olmaz sanırım, bana 37de yapacağını demişti, çatıya göre doğum şekline karar verecektik onun için bakıyor yani
1cey melikemom5weeks dediğim gibi normale uygun mu diye kontrol ediyor sadece, yani benim zamanımda öyleydi ama şimdi normali zorladıkları için çok üstünde durmuyorlardır belki de. Sıkıntı olmaz ama haftanız gelmiş zaten, geciktirmeden görüşün doktorla