Ben tek sefer detaylı ultrason için gittim doktor Salim sezerdi zaten adam doçent güzel ilgilendi bende ekrandan bebeğimi izledim parmaklarını bile gösterdi sayarak 😂 renkli görüntü düzgün olması için baya uğraştı da bizimki durmadı en düzgün olan bir tanesini çıkarttı ama geri kalan hepsini mailden atmışlardı 10 tane felan vardı