saadet2308 umarım ya normalde şekerli gebelerin bebeği iri olur yani üstelik ben bu hafta insülin de vurmadım ne olacağını bir göreyim dedim bugün geri deyince şok oldum. Siz başka bir doktora gittiniz mi? Beni endişelendiren plasenta ya da kordonda bir sıkıntı durumu olup olmadığı