Sbnr Bence ilk gün elbise şeklinde gecelik giyin çok rahat oluyor. Kğlot şeklinde bezlerden alın çok kurtarıcı. Mümkünse dut ,şerbeti vs için süt için . Kahve ben içemedim midem bulandı ama içmek çok faydalı. Yürüyüş için hep cesur olun. İnşallah rahat geçer doğumunuz.