aleybudak dış gebelik artar düşer bacım böyle olmaz kimyasal olabilir bu, ama inşallah sağlıklıdır ben beta takibine karşıyım ya kendimde 38 ile öğrendim on gün sonra doktora gittim, dış gebelikte yaşamış biri olarak sürekli beta verip strese girmek istemedim