lylmls Kızlar 28+1 haftalık gebeyim. Normal karnımın üstünde de hissettiğim oluyor ama iki gündür vajinada da hissediyorum. Öyle ki bazen yerimden sıçrıyorum o histen dolayı. Sizde de oluyor mu bu durum? Neden olur?
ozturkkpnar lylmls merhaba, Benimde oyle doktora sordugumda ayaklarini asagida tuttugu icin orda daha cok hissediyorsun demisti ultrasonda da ayni o sekilde durup tekmeliyordu 😃 normal yani endiselenmeyin 🌸
UmutluYasam lylmls doktor sürekli yer değiştiriyor ayakları ordadır demişti ultrasonda da öyle çıktı bebeğin pozisyonundan kaynaklanıyor canım
0209almira lylmls 23 haftalık olucam tekmelerini hissetmeye başladığımdan beri sadece alt tarafa vurur çok nadir sol tarafıma vuruyo bide mideme yatiyo 😁