marlam cansukccc evet kokusu ağır bir kolay kolay sıkmam parfüm bende farklı kodunu aldım güzel kokusu
vanilya_kokusu_ _pearl bende hata kapı komşum her sıktigimda bana diyor kokusu bizim evin içine kadar geliyor sen koridora çıkınca 😂😂
Herseydenbiktim cansukccc Çalıştığım dönem prada ve dior mmiss kullaniyordum ama suan puccini pembe olanını kullanıyorum cidden cok guzel kokusu, suan çalışsam yine almam artık fiyatlar saka mi🥹😂
zeniakrhn cansukccc haklısın bana da pahalı geliyor ama alıştığım için onun dışında başka da kullanamıyorum muadilleri de var aynı koku olan bir kaç kez ben de aldım kullandım tavsiye ederim
Yasemin256 cansukccc chanel mademoiselle çok soruluyor bende yıllardır değiştiremiyorum bağımlısı oldum