ikincim253 tugceozf acele etmeyin ve sabırla bekleyin bence 😍 bu haftalarda cinsiyet belli olmaz kendimden biliyorum ben de çok meraklıydım😁 13. haftaya kadar erkekten de sonra kız bir kızım olacak inşallah
tugceozf aydanbaskapan merhaba öncelikle teşekkür ederim kese şekli ile ilgili yorumları okudum da hepsi doğru çıkmıyormuş onun için merak ettim
tugceozf tugceozf ikincim253 ikincim253 ikincim253 merhaba öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için sağlıkla kucağınıza alın inşallah😊 önce erkek mi dediler sonra kıza mı döndü anlayamadım
ikincim253 tugceozf evet evet önce erkek dediler 🤭 burada herkes erkek dediği ultrasona göre doktorum da erkek demişti ama erken haftalarda yanılma çok oluyor cinsiyet degisince de insan üzülüyor . O yüzden tam zamanında öğrenmek en iyisi