Deleted33000 meryossss evet aşkım ya o da 38+2 daha doğum değil de cuma belli olacakmış aşko sağol güzel sileklerin için
Svlyk Deleted33000 vaktinde,keyifle,güzellikle ve en kolayindan süreci tamamlayıp evladını sağlıkla kucağına alsin insallah 🤲🏻
hd_d eslem2121 hastaneden cikarken cok acele bi seklde okudum askm kacmis gozumdej yoksa seni direkt etkket yapar o seklde yazardim vallahi😕