babyonn sezeryan olacağım için ilk etapta annem ve eşim olacak yanımda çünkü devlette saat kaçta alinacagim belli olmuyor maalesef, doğumdan sonra da kayınvalidem ve kızımı yanıma getirmelerini istiyorum ama tabi o anki şartlar ne olur bilmiyorum, kızım 2.5 yaşında olacak o zaman 🤭 gece de sadece annem kalacak yanımda eşim kayınvalidem ve kızımla evde olacak