Kızlar bugün 36. Hafta kontrolüm vardı. Kendimi zaten cumartesi iden bu yana çok gergin hissediyorum. Bebeğim hareket ediyor hiç hareket etmiyor değil ama böyle önceki hiperaktif halleri yoktu. Buda cumartesiden bu yana beni baya tedirgin ediyordu. İçim içimi yiyordu açıkcası ama diyorum ya hiç hareket hissetmiyorum değil sadece karşılaştırdığımdaki 2 saatte 1 olan uyku döngüsü yok yani. Kontrole gittim ultrason bakıma alındığı için önce nstye alalım dediler. Bende dondurma yemiştim. Kızım çok seviyor dondurma yiyince dört dönüyor içeride. Uyanmadı. Nstye girdim hiç hareket yok. Doktora indim doktor nasılsın diye sordu başladım ağlamaya.anlattım durumu Bu sefer haklı olarak dedi yani söylemişti şüphe bile etsen gel diye. Eşim annem hep birşey yoktur diye sakinleştirdi beni ama nstyi öyle görünce inanılmaz bir vicdan azabı yaşadım. Sonuçta bu çocupu karnında taşıyan benim ve hareketlerini en iyi ben bilirim. Ultrasona girdim ki benim kız uyandı şükür birşeyi yok 2. Nstde çok çok güzel çıktı. Ama akıllandım. Kimseye kulak asmıcam bundan sonra asla. Normalde hep kendi bildiğini okuyan birisiyim ama akıl tutulması yaşıyorum bu aralar resmen. Ben yaptım siz yapmayın. Başkasını dinlemeyin. Bebişleri en iyi bilen bizleriz. Sırf iç rahatlatmak için bile gidin asla aksatmayın.