glcnylmzz Yerimde duramıyorum heyecandan 😂 14 Haziran 45 dpo10 16 Haziran 172 çıktı betam dpo12 Nisan da kimyasal gebelik geçirmiştim şimdiki değerlerim ilaç gibi geldi 🥰 Darısı bekleyenlerin başına inşallah 🙏🏻🤍
Allahneverdiysee glcnylmzz çok güzel bir haber canım 🥰biliyorsun ben de nisan ayında kimyasal geçirdim umarım benim sonucum da güzel çıkar 🌸Hamilelerin duası kabul olur dua et bize de 😊
kelebek85 glcnylmzz 9 Haziran 34 dpo 10 veya 11 12 Haziran 142 15 Haziran 418 5.hafta bu şekilde artıyor çok şükür senide görünce çok sevindim 🌸
kelebek85 glcnylmzz kelebek85 16 Haziran 5+1 oldum geç yumurtladım döngümde 30 gün ondan daha küçük gibi
kelebek85 glcnylmzz keseyi bebeği görünce ona göre söyler diye düşündüm bende 🌸 burda gördüğüm insanların 5. Haftada daha yüksek betaları
glcnylmzz kelebek85 evet canım 6.haftanı doldurduktan sonrasına al randevuyu geç döllenme olduğu için 1 hafta 10 gün oynar 😊