Meltemms Ben de 36+2deyim, geçen kontrolde doktor 38+6yı bekleyebiliriz gibi diyordu, 4 temmuza denk geliyor, ama en son gittiğimde 37 sonu gibi de olabilir dedi. Gelişimi hızlanmış. Benim de her gün neredeyse öğle saatleri tansiyonum çıkmaya başladı. Gebelik zehirlenmesi riskim vardı. Onu takip ediyoruz biraz da, 13/8 falan gibi oluyor ama allahtan düşüyor. 14/9 sınırmış. Az daha dayansın istiyorum, 38i falan görsek bari. Benim de 3.sezaryenim olacak. Bir oğlum var 4 yaş, geçen sene de 25.haftada bebeğimi kaybetmiştim, o da sezaryendi. 3.kez aynı şeyleri yaşıyor olacağım, dediğiniz gibi vakit geldikçe biraz darlanmaya başlıyorum. Kapı süsüm gelmedi benim de. Çikolatasını hazırladım. Şeker hamuru kurabiye yapacağım. Taş bardak altlığı yaptırdım hediyelik, bir de kolonya siparişi verdim bugün. Bu hafta hediye işini de tamamlarım diye düşünüyorum. İçimde kalmasın istedim, hastane için kapı önüne de süslemeye krapon kâğıdından dev çiçek yaptım. Hastane çantası da hazır. Tansiyonu takiple bekliyoruz bakalım 🥹