qwertyxx Annelik fedakarlık demektir. Benim de kanama alanım vardı. Nefes almak için bile 2 defa düşünürdüm.
Doğurdum, Bodrum dayım hava 40 derece, ayağımın ucunu denize sokmayı bırakın sahile inmedim.
Televizyon izlemiyorum bebek etkilenmesin diye, arkadaşlarımla yemeğe gitmiyorum-misafir kabul etmiyorum eve.
Evlat için yapılacaklar listemizi güncelliyoruz.
Siz de bir an evvel birliğinize teslim olun, durumu kabullenin.😅
O’nun sağlığı huzuru için çekilen tüm acılar mübahtır. Eğleneceğiniz, gezeceğiniz günler de gelecek, sabredin🙏🏻