mevcut sağlık raporu verirken hamile olduğunuz muhtemelen ortaya çıkar. Sağlık raporu istemeseler bile saklamanızın etik olduğunu düşünmüyorum. Her nihayetinde işvereninde elemen eksikliği var ise 3 4 ay sonra gebelik iznine çıkmak istediğiniz zaman yine işveren sorun yaşayacaktır. Her iki taraflı düşünmek bence daha mantıklı. İşverende olsa saklamak bana hakka giriyormuş gibi geliyor. 🌺 Ayrıca çalışacağınız sektör hamilelik açısından özel riskler içeriyorsa (örneğin bazı kimyasallar, radyasyon, ağır fiziksel işler), işyeri hekiminin ve işverenin gerekli önlemleri alabilmesi için durumun bildirilmesi sağlık açısından önemlidir.