annekiz6141 erkekannesi1_ sezaryende zaten başında beklemek zorunda dikişleri doktor atıyor benimde öyle oldu ama mesela o doktor gece doğum sancisiyla geldiğinde normalde gece de yoktu başka doktor bakıyordu mesela.. Bu ikinci gebeligim bu doktorumun numarası da var bende bişey olduğun da hastaneye de geliyor
annekiz6141 zynprkc dediğim gibi sans işi işte mesela özele para veriyorsun normal doğumda gelmesi gerek + numarasını vermesi gerek vs.. Bazı doktorlar bunu yapmıyor 🤷♀️
zynprkc annekiz6141 Çok üzücü gerçekten özel tıbbi takip olmasa hiçbir anlamı yok. Ama ben öyle olmayan bir özel hastaneye denk gelmedim. Ya da etrafımdakiler hep iyi doktorlara denk geldi.
bsrelif Şu an aynı şeyleri yaşıyorum diyebilirim, en ufak sancımda yatış öneriyorlar. Geçen de yatıralım dediler imza atıp çıktım şimdi olabilirse başka hastaneye geçiş yapacağım
elifsuleyman01 ysmnztrk 37+1 suyum geldi hastanede bitmiş sıfır sancı sıfır açılma dar çatı ile beni normal doğuma yönlendirdiler hastaneden imza atıp çıktım özelde sezeryan oldum malesef Devlet öyle