Kızlar geçen hafta pazartesi günü biraz kasık ağrılarım var diye ilçedeki küçük devlet hastanesine gittim 10haftalıktı sata göre. Doktorun cihazı da eski tiplerdendi ama net görüntüsü vardı bana dedi ki bi hafta önde ve tam ikili test zamanı. Bugün kendi doktoruma gittim sata göre 11+2 ama 10+6 dedi boyu normalde 1 hafta öndeydi ama bi kaç gün geri kalmış kalp atışı vs güzel dedi keyfi yerinde yatıyor dedi 😁 ama kafama takıldı böyle olması. Farklı cihazlar farklı doktorlar yüzünden mi böyle olmuştur sizce ultrason fotoğraflarını da yüklüyorum. Boyu da çok büyümemiş geçen hafta 3.5mmdi bugün 3.9 mmolmuş hareket ediyordu. İlk hamileliğim o yüzden biraz tedirgin oldum bilgisi olanlar yorum yaparsa çok iyi olur 🥹